lördag 10 september 2011

Lycklig

Godkväll.

Har spenderat hela dagen i Göteborg, tog tåget vid elva och efter en timma mötte min kusin upp mig på stationen så gick vi och åt thaibuffe, skit gott var det. Vi fick pratat en massa under lunchen så sedan vandrade vi runt på stan, letade efter en tröja men fick bara med mig en väldigt mysig och stor halsduk. Kände att det behövdes eftersom det börjar bli en aning kallt nu. Efter vi hade gått runt tog vi spårvagnen till hennes lägenhet och satt där en stund sen mötte jag upp älsklingen för han var också i Göteborg och vi tog tåget tillsammans, tyvärr missade vi första tåget vi skulle ta så vi fick vänta en timma till på nästa. Men man får ju göra det bästa av situationen. Men hur som, kom hem och gjorde lite mat till mig själv och ligger nu i sängen med datorn i knät och ska sova för ska upp tidigt och städa imorgon sen åka förbi älsklingen en stund. Får se vad Söndagen har att erbjuda mer. Helgen har gått snabbt för övrigt. Pussss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar