söndag 18 september 2011

Jag står alltid bakom dig

Söndag... söndag.. finns inte så mycket att säga. Hade en bra dag igår med älsklingen, åkte till honom och satt där någon timma och efter lite tjat gick han med på att hänga med mig och leta efter boots, men det är sant, killar ska inte med tjejer när dom ska handla skor eller kläder. Han blev så rastlös i butikerna och efter 2 min inne i butiken gick vi ut igen hahaha. Men han hittade ett par riktiga fina boots till mig, dock fanns dom inte i min storlek, så jag sörjer. Men iaf sen träffade vi Jennifer och Valentina. Va med dom en liten stund på grund av lite saker sen åkte vi tillbaka till älsklingen, va där en stund sen började magen kurra och då blev det en sväng till mcdonalds, och vid 10 somnade jag skönt i min säng. Nu väntar jag på att Jennifer och kicki ska komma. Tina med kanske? vi ska planera lite till Rhodos eftersom det börjar närma sig nu. Men nu ska jag fortsätta städa lite, byee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar