söndag 28 augusti 2011

One shot for my pain, one drag for my sorrow

Shit alltså, godmorgon!!

jäävlar vilken kväll igår. Har nog inte haft så kul på länge. Det fick mig att längta efter Rhodos då vi ska festa varje kväll i en vecka. Först förfestade vi hos Casandra och sedan stack vi ut till Heaven ett gott gäng eftersom det var premiär igår. Drack, dansade, snackade med folk och hade det allmänt trevligt, synd att vädret sög något så otroligt. Idag är jag lycklig som satan och allt känns bara... toppen. Förutom mitt huvud då och mitt illamående. Nu får jag gå och fräscha upp mig lite eftersom min morbror och hans familj kommer till oss och ska äta här. Tagga skoooola imon!!! :D




Smile to those who hurt you.
Thank to those who break you.
You're now two times stronger than them.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar