fredag 19 augusti 2011

Forgivness is giving up the hope that the past could have been any different

Godkväll!

Jag har haft mycket på gång denna veckan. Spenderat dagarna med mina bästa tjejer, firat Casandras födelsedag och tackar som fan för den kvällen. Och har bara njutit det sista av sommarlovet. Men nu är skolan igång och imorgon ska jag nog åka och shoppa lite höstnytt med mamma. Sedan nästa vecka kommer Jennifer, jag och Kicki komma igång med träning och mina matvanor kommer ändras lite, mamma hjälpte mig ganska mycket idag så får se hur det kommer gå.
Just det, rensade min garderob idag. Har plockat bort hur mycket kläder som helst och det känns ju tomt men nu vet jag iaf vad jag behöver nytt osv. Känns bra ändå. Men nu skriver jag maaassa onödigt. Så ska lyssna lite på musik och sedan gå och lägga mig tidigt. Hoppas även på att imorgon kväll blir som planerat. Pusshej!


Lite bilder på min vän Jennifer. Kunde inte riktigt bestämma mig vilken som var fulast så det blev alla tre. Ibland undrar jag vart jag hittat mina vänner. Men trots deras galna sida älskar jag dom otroligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar