måndag 22 mars 2010

Tusen gånger starkare med dig vid min sida

Trodde aldrig jag skulle säga detta men ÄNTLIGEN MÅNDAG! :D För imorgon bär det ju av till Libanon och jag är jätte nervös och jätte typ hyper, det var ju ändå 6 år sen jag var där så det ska bli hur härligt som helst och hela familjen ska även dit, underbart eller? :D
Iaf, det har varit en vanlig skoldag idag men jag åkte från skolan en stund för att möta mamma i stan för skulle hjälpa henne med några grejer sen så körde mamma tillbaka mig till skolan och då hade jag matteprov, gick nog inte så bra haha! well, nu ska jag fortsätta med svenska uppgiften så det är klart ikväll. Ha det sjukt bra syns om 3 veckor! :D


And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar