tisdag 9 mars 2010

over and over again

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Firade även min födelsedag i fredags med tjejerna. En lyckad kväll till slut iaf. Men sen har det inte hänt så mycket mer förutom att jag har pluggat jätte mycket och är fortfarande inte klar för jag måste göra klart det sista i guidningen för på torsdag morgon bär det ju av till Rom. Ska bli sjukt nice. Är väldigt nervös bara hihi. Men det ska man vara.

Slutade tre idag. Åkte in till gymnasieskolan och träffade tjejerna på bf och även ludde en snabbis. Sen gick jag och fikade med Elina och vi snacka om allt mellan himmel och jord. Så tack för det gumman min. Det var en liten sammanfattning sen sist jag bloggade. Men nu ska jag gå och byta om och plugga lite sen får jag nog ta och packa min väska lite smått för jag kommer hem sent imorgon så vet inte om jag hinner då. Men jaja, trevlig kväll. Byeee :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar