onsdag 8 januari 2014

2014

Nytt år, nya tag. Men för min del har slutet av 2013 och början av 2014 inte varit så bra. Längtar tills jag blir helt frisk så jag kan börja få mer energi och mer lust till att göra saker. Men planerna för detta året gör mig lycklig i hela kroppen. Det blir flytt i slutet av februari tillbaka till Falkenberg med världens finast fästman. Vi har fått en lägenhet i gamla stan så bara att börja packa ner lägenheten i Malmö. Om jag ska vara helt ärlig så börjar de kännas lite konstigt nu att lämna Malmö efter 1 och ett halvt år där. Men jag börjar skolan på måndag i Falkenberg och kommer komma ett steg närmare mitt drömjobb. Det bästa av allt är att jag kommer gå utbildningen med min bästavän.
Jag har höga förhoppningar om 2014, hoppas det blir som jag tänkt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar