tisdag 14 maj 2013

Just give me a reason

Jag är glad att allt visas med tiden, att man vaknar upp för saker man var blind för förut. Att man ser vem som står vid din sida när de gäller och vem som sviker och talar ont. Man ska hålla sina vänner nära men sina fiender närmare, allt kommer fram till slut. Jag är glad att mitt liv har påbörjat ett nytt kapitel där jag bestämmer vem jag vill ha i mitt liv och inte. Där jag får chansen att göra det jag brinner för och umgås med människor som ger positiv energi. Jag älskar att omringas av kärlek där människor visar att dom gillar min närvaro och uppskattar de jag gör. Jag ska erkänna att det absolut gör ont att förlora personer man en gång stod väldigt nära men det kanske är bättre såhär. Ingenting varar för evigt förutom kärleken till min underbara familj! Till sommaren faller alla bitar på plats då jag och min soulmate har fått en lägenhet ihop och flyttar till en tvåa där sovrummet är på andra våningen. Så mysigt och jag sprängs snart av lycka till att börja ett liv med min kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar