lördag 19 november 2011

Sleeping next to you, it's like sleeping in heaven

Godmorgon!

Fyfan, studentfest på en torsdag känns dagen efter. Igår i skolan låg jag och Frial i soffan med en filt och sov. Vi hade ingen ork för någon, men efter skolan mötte jag och frial upp Jennifer, gick och åt sushi, mötte våra pojkar och sen åkte jag och Josef hem till mig. Va här en stund sen åkte vi till honom och hade det mysigt. Somnade vid fem och vaknade upp vid 8 hos älsklingen och kände hur mycket jag ville hem och sova. Körde hem i dubbelseende och vid halv 9 slocknade jag och sov i 12 timmar så idag är jag pigg och redo för dagens äventyr! Ska hoppa in i duschen, fräscha upp mig och senare åka till älsklingen så ser vi vad dagen har att bjuda på. Måste åka förbi Kristina med för att hämta alla mina kläder. Pusshejj!


Cause we're cool like that

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar