torsdag 28 juli 2011

Schweizer nöt

Vilket beroende jag har skaffat mig. Har ätit marabou choklad varje dag i typ två veckor... Skyller på hjärtat, han har fått mig att börja äta det hahaha. Men hur som, har varit ledig igår och idag så igår åkte jag in till stan och hämtade jennifer, sen gick vi och åt tacotallrik sen hem till henne och gick en promenad på en timma kanske. Sjukt skönt var det. Just det, på morgonen hängde jag med jennifer när hon skulle tatuera sig, nu blir man bara mer sugen. Sen på kvällen mötta jag Sandra och Susanna, åkte till donken och åt lite gott så kom Valentina, dilan och nesrin dit. Sen åkte jag och Sandra med dom och Susanna åkte tillbaka till stan. Va med tjejerna hela kvällen och hade det sjukt mysigt.
Idag ska jag åka till Varberg med sandra för jag måste kolla bikini till Rhodos eftersom jag inte har en enda och se om jag kanske hittar något klädersplagg med. Så nu måste jag skynda mig och fixa mig för att sedan hämta sandra. Pussssheeejj!



Lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar