fredag 17 juni 2011

Was it something i said, or just my personality?

Hej! Ett tag sen jag bloggade igen. Men känner absolut inte för att blogga nu för tiden. Allt just nu är som en berg och dalbana. Och jag bara åker med. Längesen man var såhär förvirrad men snart faller allt på plats när man får höra den riktiga sanningen man väntat på ett bra tag nu. Men annars lever jag och har det fruktansvärt bra med mina vänner som får mig på ett grymt bra humör och jobbet är också bra för trivs som en fisk i havet. Har inte så mycket mer att skriva nu. Ha ett bra sommarlov för det ska jag ha!!


Never mind I'll find
Someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me
I beg
I remember you said
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar