torsdag 19 november 2009

Torsdag

Yeeeey, imorgon är det fredag. Man blir ju så glad hihi. För övrigt mår jag inte så värst bra. Jag är jätte yr och är alldeles svag i kroppen. Nu har jag äntligen gjort klart min engelska inlämning och nu måste jag plugga på två prov som jag har på tisdag och onsdag nästa vecka. Jag vill bara ååååååka på semester, shit! Imorgon börjar jag 10 istället för ett. Jag orkar inte :( Jag ska nog sluta klaga, ska gå ner och äta istället. Jag hoppas även att jag får träffa tjejerna imorgon, man blir lika glad varje gång :) Byyeeee




Jag bara undrar, hur kan Gud ha skapat en sån här godhjärtad människa som dig? Jag förstår inte. Du är min mamma men även min bästavän. Jag klarar inte en dag utan dig för du är så jävla bra. Du är min förebild och jag tackar dig för att du har hjälpt mig bli den jag är och att jag ska våga tro på mig själv. Mamma, jag älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar